FANDOM

"Ne yazık ama...~"

-Vlad Santama. (Haruna)

En karmaşık ve kötü karakter (OC)'lerden biridir. Sadist biridir ve herkesin kötülüğünü ister, kötülüğe hizmet eder. Buz Irkı'nın lideridir ve psikopat derecede buz kullanır. Kalbi buz olalı milyonlar yıl geçmiştir. (Buz Irkı'ndakiler eğer buzu fazla kullanırsa, bu onların duygusuz ve oldukları hallerinden bin kat kötü olmasını sağlar, bir lanettir.)

Geçmişi dünyanın ilk var oluşuna kadar dayanır, yaşıyla beraber doğum günü bilinmez. Kendisi eski Tanrı'lardandır ve Mark'la ironik bir geçmişi vardır, ama Mark'la ve Bou'yla iyi anlaşır. Sayısız kadını parmağında oynatmasına rağmen dört tane çocuğu vardır. Bunlar:

Miyamu Haruna.

Muki Haruna.

Liam Haruna.

Bilinmiyor.

Görünüş. Edit

Vlad'ın beyaz, biraz dik saçları vardır. Saçları hep biraz dağınık olsalar da, kendince düzenlidir. Gözlerinin doğal hali siyahtır ,kalbi buz olunca gözleri kırmızı olmuştur. Gözlerinin altında kırışıklar vardır. Zayıftır.

İlişkiler. Edit

Vlad - Mark

Vlad ve Mark'ın tanışması, ilk yüzyıllara kadar dayanır. Mark, Tanrı olan Vlad'ı yener ve onun yerine geçer. Vlad bu durumdan dolayı çok sinirlenir ve senelerce Mark'a saldırıp onu yenmeye çalışır. En sonunda 1000 sene sonra geri döner,çok güçlenmesine rağmen Mark'a savaş açmaz ve onunla birleşmeyi tercih eder. Senelerdir dünyayı beraber daha kötü hale getiriyorlar. İkisi de işin sonunda birbirlerini satacaklarını ve savaşacaklarını biliyorlar.

Vlad - Mark - Bou

Mark ile Vlad, beraber iş yaparken birden bir kız onlara destek çıkmış ve onlarla beraber herkese saldırmış,onlarla beraber herkesin acı dolu çığlıklarını izlemiştir. Ve isminin, "Bou" olduğunu söylemiştir. O zamandan beri Vlad ile Mark'a yardımcı olan Bou,halinden fazlasıyla memnundur. Bou hakkında Vlad bunu demiştir: "İyi iş çıkaran bir oyuncak,ama sadece oyuncak."

Vlad - Miyamu

Miyamu, Vlad'ın 3. çocuğudur. Miyamu, babasının onu kullandığını bilse de bunu kabullenmek istemeyip onun yanında uzunca süre kalmış ve ona hizmet etmiştir. En sonunda, bir olay sonucu onu terk etmiştir ve amaçlarından biri onu öldürmektir. (Böyle dese de babasına genede kıyamamaktadır.) Vlad çoğu zaman Miyamu'yu gördüğünde kalbinin ne kadar buzlaştığını görmek için ona saldırır ve Miyamu'nun tepkilerine bakar. Vlad, Miyamu'nun kalbi buzlaşınca ona tekrardan hizmet edeceğini düşünmektedir, hatta emindir.

Also on FANDOM

Random Wiki