FANDOM

" Kalbim kırıldı...~ Ah, pardon...~ Benim kalbim yoktu~. "

-Gin Nagatamo.

Karmaşık ve oldukça psikopat bir karakter (OC)'dir. Sadist ve psikopat olduğu kadar fesattır. Katildir, birini nefes aldığı için bile öldürebilir. Kafasına göre hareket eder ve kimseye sormaz. Çok uzak mesafe olmasa da ışınlanma gücü vardır, nasıl olduğu bir sırdır. Shinigami'dir, tatlı şeylere bayılır. Anne ve babası bilinmemektedir, ikisi de onu terk etmiştir. Gin, herkesle uğraşmaya bayılır, özellikle; Rin ile uğraşmaya bayılır. Kullandığı kendine has iki bıçağı vardır. Ama yanında hep yedeklerini taşır. İki bıçağının da ortasından daire şeklinde delikler yapmıştır. Oraya parmağını koyup bıçağını hep hızlıca sallar. "Gin Nagatamo" adını kendi koymuştur, gerçek adı bilinmez. Ayrıca Gin, üşümez,terlemez,uyumaz. Çok rahat tavırları vardır ve istediği yerde içinden geleni yapar.

Görünüş. Edit

Gin'in, dağınık ve beyaz saçları vardır. Gözleri kırmızıdır, ve gözlerinin altı her zaman mosmordur. Boyu çok uzundur ve gömleğinin önü hep açıktır.

Hikayesi. Edit

Annesiyle babası, herkesle ilişkiye giren birileriydi. Gin, bunun sonucunda doğmuştu. Gin doğduğunda, babası çoktan gitmişti bile. Gin'in varlığından bile haberdar değildi. Annesi, Gin'den hiç memnun olmamakla beraber onu iki yaşına kadar büyüttükten sonra, daha fazla bakamayıp yetimhaneye bırakıp kaçmıştır. Gin, küçükken bile, herkes ondan korkup kaçardı. İlkokul zamanlarında bile çekirge gibi canlıları bulup öldürür, herkesten farklı konuşurdu. Ortaokul sekinci sınıf zamanlarında iyice psikopatlaşan Gin, o zamanlarda büyük bir katliam yapmıştır ve ışınlanma gücünü bilinmeyen bir şekilde kazanmıştır. Gin, normalde altı yaşındayken ölmüştür. O zaman Shinagami olup hayata geri dönmüştür.

Also on FANDOM

Random Wiki